четверг, 30 апреля 2020 г.


11 клас. До 04.05.2020
Любі одинадцятикласники, дякую тим із вас, хто вчасно надіслав виконану роботу -  мовознавчий диктант, який традиційно був складений за навчальним матеріалом, що розглядався нами протягом цього року. Можливо, не всіх задовольнили результати роботи, проте ті, хто отримав оцінку, знає, над якими помилками йому варто серйозно попрацювати. Саме тому я вирішила не давати вам нових завдань, а повернути до питань, які потребують вашої додаткової уваги. Тож протягом вихідних, у вільну годину, погортайте підручник О. Авраменка, розгляньте проблемні теми та розв’яжіть тестові завдання до них, а також можете переглянути відеороз’яснення на сторінках цього блогу. А ще нагадую тим, хто не надіслав роботи: я чекаю на них, оскільки цей вид оцінюється в журналі. І ще одне нагадування: прошу не забувати про літературні борги (літературні аналізи прозових творів та дві поезії Григорія Сковороди).

10 клас. До 04.05.2020

Любі десятикласники, дякую тим із вас, хто вчасно надіслав виконану роботу -  мовознавчий диктант, який традиційно був складений за навчальним матеріалом, що розглядався нами протягом цього року. Можливо, не всіх задовольнили результати роботи, проте ті, хто отримав оцінку, знає, над якими помилками йому варто серйозно попрацювати. Саме тому я вирішила не переходити до нової теми й дати вам можливість ще раз повернутися до питань, які потребують вашої додаткової уваги. Тож протягом вихідних, у вільну годину, погортайте підручник О. Авраменка, розгляньте проблемні теми та розв’яжіть тестові завдання до них, а також можете переглянути відеороз’яснення на сторінках цього блогу.  А ще нагадую тим, хто не надіслав роботи: я чекаю на них, оскільки цей вид оцінюється в журналі. І ще одне нагадування: прошу не забувати про літературні борги (літературні аналізи творів та вірші напам’ять).



Комментариев нет: