вторник, 7 апреля 2020 г.


10 клас. До 09.04.2020
Любі десятикласники! Зважаючи на невелике ваше бажання поставити своє запитання на нашій скайп-зустрічі, зробила висновок, що всі все зрозуміли, а саме: розібралися з дієсловом та його численними морфологічними ознаками, виконали запропоновані тренувальні вправи та розв’язали всі тести в підручнику О. Авраменка. Відповідно, я підготую вам контрольні тестові завдання за темою «Дієслово» і надішлю за два дні. А нині розвиваймо зв’язне мовлення у письмовому контрольному завданні. І знову наш «улюблений!» твір-роздум. Цього разу на суспільну тему. Власне, тему я запозичила з сайту підготовки до ЗНО, а тому працюймо старанно і прискіпливо, бо саме її (чи її відлуння) ви можете почути-отримати для опрацювання в письмовому завданні відкритого типу на іспиті, який не за горами! Головними критеріями оцінювання ваших творів, як ви вже змогли переконатися на практиці, є змістове та мовленнєве оформлення (останнє містить у собі аж п’ять нормативностей!!!: орфографічну, пунктуаційну, лексичну, граматичну та стилістичну). У змісті ж найголовнішими є  ЗВ’ЯЗНІСТЬ, ЛОГІЧНІСТЬ І ПОСЛІДОВНІСТЬ викладу ваших думок! Структура цього зв’язного висловлення, думаю, уже давно закарбована у вашій пам’яті, проте якщо хто забув, то може нагадати собі за вищезазначеним підручником О. Авраменка чи за цим відео. Зверніть увагу: тема не є полемічною!
Отже, тема контрольного твору-роздуму
ЧОМУ ВАЖЛИВО НАВЧИТИСЯ БУТИ СТІЙКИМ?
А тепер найголовніше!!! Свої контрольні твори-роздуми ви пишете на аркуші із зошита або друкуєте у Word-форматі. Далі – надсилаєте їхні копії за моєю електронною адресою: petlyashenkoirina@gmail.com  Чекаю на ваші роботи протягом двох днів! З аналізами намагатимусь не баритися. Якщо є запитання, пишіть у коментарях, не соромтеся) або телефонуйте: 0634559947.

Комментариев нет: