10 клас. До 09.04.2020
Любі десятикласники! Зважаючи на невелике ваше бажання
поставити своє запитання на нашій скайп-зустрічі, зробила висновок, що всі все
зрозуміли, а саме: розібралися з дієсловом та його численними морфологічними
ознаками, виконали запропоновані тренувальні вправи та розв’язали всі тести в
підручнику О. Авраменка. Відповідно, я підготую вам контрольні тестові завдання
за темою «Дієслово» і надішлю за два дні. А нині розвиваймо зв’язне мовлення у письмовому контрольному завданні. І
знову наш «улюблений!» твір-роздум. Цього разу на суспільну тему. Власне, тему
я запозичила з сайту підготовки до ЗНО, а тому працюймо старанно і прискіпливо,
бо саме її (чи її відлуння) ви можете почути-отримати для опрацювання в
письмовому завданні відкритого типу на іспиті, який не за горами! Головними
критеріями оцінювання ваших творів, як ви вже змогли переконатися на практиці,
є змістове та мовленнєве оформлення (останнє містить у собі аж п’ять нормативностей!!!:
орфографічну, пунктуаційну, лексичну, граматичну та стилістичну). У змісті ж
найголовнішими є ЗВ’ЯЗНІСТЬ, ЛОГІЧНІСТЬ
І ПОСЛІДОВНІСТЬ викладу ваших думок! Структура цього зв’язного висловлення,
думаю, уже давно закарбована у вашій пам’яті, проте якщо хто забув, то може
нагадати собі за вищезазначеним підручником О. Авраменка чи за цим відео. Зверніть
увагу: тема не є полемічною!
Отже, тема контрольного твору-роздуму
ЧОМУ ВАЖЛИВО
НАВЧИТИСЯ БУТИ СТІЙКИМ?
А тепер найголовніше!!! Свої контрольні твори-роздуми ви
пишете на аркуші із зошита або друкуєте у Word-форматі. Далі – надсилаєте їхні копії за моєю електронною адресою: petlyashenkoirina@gmail.com Чекаю на ваші роботи протягом двох
днів! З аналізами намагатимусь не баритися. Якщо є запитання, пишіть у
коментарях, не соромтеся) або телефонуйте: 0634559947.
Комментариев нет:
Отправить комментарий