четверг, 16 апреля 2020 г.


11 клас. До 20.04.2020
Вітаю всіх одинадцятикласників і особливо тих із них, хто вчасно доєднався до нашої навчальної спільноти і, сумлінно попрацювавши, надіслав свої роботи, а саме: «Мовознавчий диктант із теми «Просте ускладнене речення». Як я і обіцяла, саме ви, любі учні, отримаєте додаткові бали при виставленні підсумкових оцінок.
МОЛОДЦІ!
Грабовська Оксана
Дьомін Данило
Цуканов Андрій
Матерева Анна
Войдюк Ярослава
Бібік Анна
Оцінки за контроль знань вам будуть повідомлені в індивідуальному режимі, також пізніше будуть надіслані копії ваших перевірених робіт.
А ми рухаємося далі.
Сподіваюся, що тему ««Тире між підметом і присудком» ви ретельно опрацювали, і прошу не забувати її головні тези!



А нині ми переходимо до великого розділу синтаксису, який вивчає СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ. З програми дев’ятого класу вам відомі всі його ознаки, проте сьогодні ми ставимо собі за мету детально нагадати собі його структуру та види.



Завдання на закріплення навчального матеріалу
1.Поставити речення в такій послідовності:
1. Складносурядне речення.
2. Складнопідрядне речення.
3. Безсполучникове речення.
4. Речення змішаного типу.
А Доки у серці зернина вогню не погасне, доти людина воістину в дусі живе.
Б Я знаю, вірю: нам прийдешні роки відкриють шлях у неземні дива.
В Книги — морська глибина: хто в них пірне аж до дна, той, хоч і труду мав досить, дивнії перла виносить.
Г Дніпро-Славута постарів, та зеленіють його схили, і щовесни на Йван-горі цвітуть ромашки білі-білі.
2.Скласти структурно-логічні схеми до вищенаведених складних речень, використовуючи умовні позначення: [ ] – головне речення, ( ) – підрядне речення.
Приклад:
Як тільки зайшов будень, небо спохмурніло, потяглися повільні хмари і почав сіяти лапатий сніг. Як ( ), [ ], [ ] і  [  ].

Домашнє завдання
Опрацювати за підручником О.Авраменка теми «Складне речення» та «Складносурядне речення», виконати вправу 1 (ст. 215), розв’язати тестові завдання на ст. 215-220.

Комментариев нет: