вторник, 7 апреля 2020 г.


11 клас. До 09.04.2020
Любі одинадцятикласники! Поспілкувавшись із вами, я зрозуміла, що завдання з літератури ви ще опрацьовуєте, а тому на канікулах вас не переобтяжувала новими. Я розумію, що вони вимагають від вас чималих зусиль та часових витрат, але не забуваймо, що на часі ще й робота з поетичними творами. Прошу протягом цього тижня закінчити роботу з читацькими щоденниками, оскільки з понеділка переходимо до розгляду нових літературних тем. Сьогодні ж пропоную вам попрацювати над створенням есе, темою якого є надзвичайно актуальне нині людське здоров’я. Ми з вами, любі діти, сьогодні опинилися в ситуації, коли цю тему доводиться переосмислювати особливо ретельно. Саме тому я вирішила запропонувати її до вашого опрацювання. Нагадую, що наше есе належить до формального виду, а тому при його написанні маємо дотримуватися певної структури (структури твору-роздуму). Саме про неї та про критерії оцінювання ваших робіт на ЗНО-іспиті вам нагадає підручник О. Авраменка або цей відеосюжет.
Отже, тема нашого контрольного есе
ЗДОРОВ’Я ПЕРЕВАЖУЄ ВСІ ЖИТТЄВІ БЛАГА

А тепер найголовніше!!! Свої контрольні твори-роздуми ви пишете на аркуші із зошита або друкуєте у Word-форматі. Далі – надсилаєте їхні копії за моєю електронною адресою: petlyashenkoirina@gmail.com  Чекаю на ваші роботи протягом двох днів! З аналізами намагатимусь не баритися. Якщо є запитання, пишіть у коментарях, не соромтеся) або телефонуйте: 0634559947.


Комментариев нет: