воскресенье, 24 мая 2020 г.


Мої вітання всім старшокласникам! Нагадую всім: контрольну роботу здаємо протягом дня, а результати будуть висвітлені завтра на блозі. Удачі!

11 клас
Контрольна робота за темою «Повторення вивченого. Синтаксис простого і складного речень»
І рівень. Тестові завдання «Просте ускладнене речення»
       1.Чим ускладнене просте речення (розділові знаки пропущені) Учора і сьогодні мешканці     
        селища налякані потужним буревієм майже не виходили зі своїх домівок.
А) відокремленими додатком і обставиною;
Б) звертанням і відокремленим означенням;
В) відокремленою прикладкою та однорідними членами;
Г) відокремленим означенням і однорідними членами.
2. Чим ускладнене просте речення (розділові знаки пропущені) І ці поети незмінні співці людських почуттів окрім кохання оспівують ще й високу моральну свідомість закоханих.
А) відокремленими означенням і прикладкою;
Б) однорідними членами та звертанням;
В) відокремленими прикладкою і додатком;
Г) відокремленою обставиною та вставним словом.
3. Чим ускладнене просте речення (розділові знаки пропущені) Кажуть осінь розписуючи Дніпрові береги золотом і багрянцем додає блиску і давнім баням лаврських храмів.
А) відокремленими додатком та прикладкою;
Б) однорідними членами і вставним словом;
В) вставним словом і відокремленою обставиною;
Г) відокремленим означенням і однорідними членами.
4. Чим ускладнене просте речення (розділові знаки пропущені) Прощаючись не забудь брате рідний матері доземно вклонитися.
А) відокремленим означенням та вставним словом;
Б) відокремленою прикладкою та звертанням;
В) вставним словом та однорідними членами;
Г) звертанням та відокремленою обставиною.
5. Укажіть, яке з наведених речень є односкладним називним:
А) Любисток, оповитий пахощами.
Б) Наснилися тюльпани за вікном.
В) Надворі сміх і перегук дитячий.
Г) Їхня пісня тиха, проте невимовно красива.
6. Укажіть, у якому з речень присудок є простим:
А) Мишко зміг утримати у своїй руці в’юнця.
Б) Він намагався наздогнати жеребця.
В) Я сповідувати щастя буду.
Г) Вона розпочала співати дуже голосно.
ІІ рівень. Переписати складні  речення, поставивши в них розділові знаки.
1.Щороку наступає осінь і пташки відлітають у теплі краї. 2. Наукова доповідь основні тези якої було представлено на екрані сподобалася присутнім. 3. Олеся перелякано зупинилася перед нею постав той самий страшний вовчисько. 4. Ройовий дав команду і засвистали шаблюки в ранковій тиші. 5. Заспівали дівчата пішла селом луна. 6. Допоможеш знедоленому до тебе доля прихилиться.
ІІІ рівень. Творча робота. Скласти міні-твір (4-5 речень) за темою «Я випускник: перспективи на майбутнє», ОБОВ’ЯЗКОВО використавши в ньому складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове речення та речення змішаного типу (зі сполучниковим та безсполучниковим зв’язком).




10 клас
Контрольна робота за темою «Повторення вивченого. Службові частини мови та вигук»
І рівень. Тестові завдання.
1.       Знайти речення, де слово «назустріч» виступає прийменником.
А) Назустріч мені рухалося те саме авто.
Б) Назустріч плили чорні хмари.
В) Назустріч бігли Олесь зі своїм вірним Мухтаром.
Г) Назустріч линуло гучне багатоголосся радіоприймача.
2. Знайти речення, де «що» і «б» - займенник і частка, а тому пишуться окремо.
А) Що/б не трапилося, я тебе не підведу.
Б) Що/б перейти дорогу, треба подивитися в обидві сторони.
В) Що/б не помітили, буду повзти і не підводитиму голови.
Г) Що/б не заважали, сплю у навушниках.
3. Знайти речення, де «якби» - сполучник, тому пишеться разом.
А) Як/би не було скрутно, терпи і вір у перемогу.
Б) Як/би ти не прийшов, за тобою відрядили б делегацію.
В) Як/би він не хвалився достатком, а видно, що бідак.
Г) Як/ би він не обманював, правду добре видно.
4. Знайти речення, у якому немає частки.
А) Я нікому про це не розповім.
Б) Хай буде так, як хоче інструктор.
В) Лише вітер віяв долиною і пташки співали.
Г) Тече вода із-зі гаю та попід горою.
5. Граматично правильно побудовано словосполучення.
А) звернутися по питанню
Б) згідно до наказу
В) розмовляти на українській мові
Г) захворіти на грип
6. Вигук є в реченні.
А) Ворзелю любий, цвіти й процвітай!
Б) Перепрошую, не хотів вас образити!
В) Хай живе наша пісня у всіх поколіннях!
Г) Онде квіти, що ти полюбляєш!
ІІ рівень. Відредагувати речення.
1. Дякую вас за добрі слова. 2. Це був самий розумний студент. 3. Завдяки хворобі Олена не з’явилася на екзамен. 4. Цей конкурс відбувся при сприянні мецената. 5. Вони зустрічалися на протязі цілого року. 6. По спеціальності він був інженером-хіміком.
ІІІ рівень. Скласти міні-твір (4-5 речень) за темою «Останній шкільний рік: сподівання і перспективи», використовуючи всі службові частини мови (прийменник, сполучник, частку) і вигук.


Комментариев нет: