11 клас. До 15.05.2020
Вітаю
одинадцятикласників і висловлюю сподівання, що я таки дочекаюсь на ваші
мовознавчі диктанти, оскільки вони є обов’язковими для здачі. Ця оцінка
традиційно, і ви про це добре знаєте, ставиться в журнал. Я розумію, що зараз ми
розглядаємо надважкі теми і не кожен зразу згадає всі найдрібніші їх деталі,
проте не забувайте, що у вас для їхнього пояснення є я, і принагідно (за вашим
телефонним дзвінком) я відповім на всі ваші запитання. Не соромтеся –
телефонуйте чи пишіть у Viber. На жаль, часу лишається мало, тому ми рухаємося далі. Наразі в нас
повторення безсполучникового складного речення, а найголовніше – розділових знаків
у ньому. Повторимо тему за цим відеороз’ясненням.
Завдання для самоконтролю: прочитати
теоретичний матеріал за підручником О. Авраменка (ст..235-236), виконати вправу
після нього й розв’язати тести (ст..236-240). Після цього розв’язати тестові
завдання на повторення вивченого із синтаксису складного речення (ст..240-243).
Бути готовими до написання
мовознавчого диктанту за цією темою, а далі – до контрольної роботи!
Усім літературним боржникам нагадую: я все ще чекаю на ваші літаналізи в читацьких щоденниках. Надсилайте – не баріться
(хоча б у скороченому вигляді). Це ваші оцінки в атестаті і ваш бал
атестата! А найголовніше – знання на ЗНО!
До речі, наступним
твором для аналізу після поезії Івана Франка «Чого являєшся мені у сні» є вірш
Лесі Українки «Contra spem spero!» А хто встигає, то переходить до Олександра Олеся (поезії «Чари ночі» і «О
слово рідне, орле скутий») і Миколи Вороного («Блакитна Панна»).
Комментариев нет:
Отправить комментарий