вторник, 12 мая 2020 г.


11 клас. До 15.05.2020
Вітаю одинадцятикласників і висловлюю сподівання, що я таки дочекаюсь на ваші мовознавчі диктанти, оскільки вони є обов’язковими для здачі. Ця оцінка традиційно, і ви про це добре знаєте, ставиться в журнал. Я розумію, що зараз ми розглядаємо надважкі теми і не кожен зразу згадає всі найдрібніші їх деталі, проте не забувайте, що у вас для їхнього пояснення є я, і принагідно (за вашим телефонним дзвінком) я відповім на всі ваші запитання. Не соромтеся – телефонуйте чи пишіть у Viber. На жаль, часу лишається мало, тому ми рухаємося далі. Наразі в нас повторення безсполучникового складного речення, а найголовніше – розділових знаків у ньому. Повторимо тему за цим відеороз’ясненням.



Завдання для самоконтролю: прочитати теоретичний матеріал за підручником О. Авраменка (ст..235-236), виконати вправу після нього й розв’язати тести (ст..236-240). Після цього розв’язати тестові завдання на повторення вивченого із синтаксису складного речення (ст..240-243). Бути готовими до написання мовознавчого диктанту за цією темою, а далі – до контрольної роботи!

Усім літературним боржникам нагадую: я все ще чекаю на ваші літаналізи в читацьких щоденниках. Надсилайте – не баріться (хоча б у скороченому вигляді). Це ваші оцінки в атестаті і ваш бал атестата! А найголовніше – знання на ЗНО!
До речі, наступним твором для аналізу після поезії Івана Франка «Чого являєшся мені у сні» є вірш Лесі Українки «Contra spem spero!» А хто встигає, то переходить до Олександра Олеся (поезії «Чари ночі» і «О слово рідне, орле скутий») і Миколи Вороного («Блакитна Панна»).


Комментариев нет: