четверг, 7 мая 2020 г.


До 11.05.2020
Мої вітання всім десятикласникам! Сподіваюсь, що тему «Прийменник» усі пройшли успішно й особливу увагу звернули на складні випадки вживання цієї частини мови. Рекомендую принагідно повертатися до неї й перечитувати її, бо без неї не пройшла жодна з сесій ЗНО. Ми ж рухаємося далі й опрацьовуємо тему «Сполучник». У підручнику О. Авраменка вона міститься на ст..133-135. Прочитайте теоретичний матеріал і зверніть ОСОБЛИВУ УВАГУ на правопис сполучників й однозвучних із ними слів (наприклад, якби і як би).


Вправи на закріплення навчального матеріалу
1. Продовжити речення. Пояснити правопис сполучників й однозвучних із ними слів.
1) Я завжди із задоволенням відвідую театр, що б…
2) Щоб пізнати людину,…
3) Якби ми вчились так, як треба, то…
4) Як би мені хотілося, щоб…
5) Я завжди уважно слухаю розповіді батька про те,…
6) Багато хто з учнів цікавився історією взагалі, проте … .
2. Дібрати з художньої літератури або скласти самостійно речення зі словами якби — як би, щоб — що б, проте — про те. З’ясувати, до яких частин мови належать ці слова.
Також прошу, любі діти, продовжувати надсилати мені ваші читацькі щоденники з літературними аналізами та відео виконання поезій напам’ять. Дякую й зичу удачі!

Комментариев нет: