понедельник, 26 апреля 2021 г.

 

27.04.2021

11 клас

Українська мова

          Шановні випускники й майбутні абітурієнти, незважаючи на те що узагальнювальну роботу з морфології мені надіслали аж двоє (!!!) учнів, мусимо рухатися далі. Сьогодні повторюємо тему «Словосполучення», яку висвітлено в довіднику О.Авраменка на ст..146-147. Далі виконуємо тестові завдання на ст.. 147-149. Наступний урок відбудеться в режимі онлайн, і роботу над цією темою буде перевірено. Попри це я чекатиму й сьогодні на ваші мовознавчі диктанти, бо їхнє виконання – це запорука вашого успіху на ЗНО!

          Також хочу повідомити вам, що в середу я виставляю тематичні оцінки з української літератури, а тому нагадую, що оцінки за поезії напам’ять та за контрольну роботу є обов’язковими. Якщо ці види робіт не будуть надіслані, прошу на тематичні оцінки високого та достатнього рівнів не розраховувати й на мене не ображатися. Я доволі довго на них чекала й завчасно вас попередила.

Комментариев нет: