среда, 14 апреля 2021 г.

 11 клас

15.04.21

Українська література

Вітання всім одинадцятикласникам! Незважаючи на те що наразі вдалися до повторення творчих віх Т. Шевченка, маємо написати тематичну контрольну роботу за творчістю поетів-шістдесятників. До вашої уваги - тестові завдання, запитання та мінітвір-роздум. Чекаю на ваші роботи протягом дня.

Контрольна робота за темою «Творчість поетів-шістдесятників»

І рівень. Тестові завдання.

1.      У романі «Маруся Чурай» Л. Костенко зображено події

            А Коліївщини

            Б доби Руїни

            В національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького

            Г князівських міжусобиць на Русі

           Д російсько-шведської війни

2.      Кому з персонажів твору «Маруся Чурай» Л. Костенко належать подані слова?

«Ця дівчина не просто так, Маруся, Це — голос наш. Це — пісня. Це — душа».

А Грицькові Бобренку

Б Богданові Хмельницькому

В Мартинові Пушкарю

Г Марусиній матері

Д Іванові Іскрі

3.      У творі Л. Костенко «Маруся Чурай» порушено всі проблеми, ОКРІМ

А фатального зіткнення духовного й матеріального

Б нелегкої, але високої місії митця в історії свого народу

В збереження та примноження природних багатств

Г славної й трагічної боротьби народу за свою державність

Д таїни, сили й незбагненної логіки любові

4.      Установіть відповідність.

1 антитеза

2 звертання

3 тавтологія

4 інверсія

А ...за те страждання, що вона страждала...

Б Галя дбала в скриню та в комору.

Бог на небі долю нам вершив.

В Суддя стояв ні в сих ні в тих.

Г Дівчатонька, дівчатонька, дівчата!

Цю не співайте, я ж іще жива.

Д Приходив рідко, лагідний не дуже.

5.      Повтор строфи

«Два кольори, два кольори,

Оба на полотні, в душі моїй оба,

Два кольори мої, два кольори:

Червоне - то любов, а чорне - то журба»

називається

А анафорою

Б оксимороном

В тавтологією

Г рефреном

Д метафорою

6.      У рядках із вірша Д. Павличка "Два кольори"

«Мене водило в безвісти життя,

Та я вертався на свої пороги,

Переплелись, як мамине шиття,

Мої сумні і радісні дороги»

використано художні засоби

А метафору, порівняння, епітети

Б символ, гіперболу, анафору

В епітети, епіфору, оксиморон

Г тавтологію, порівняння, інверсію

Д алітерацію, градацію, паралелізм

 

ІІ рівень. Дати відповідь на запитання.

1.      Яку мету ставили перед собою поети-шістдесятники?

2.      Назвіть поетів-шістдесятників, що творили в постмодерному руслі.

    

           ІІІ рівень. Мінітвір-роздум «Творчість якого поета-шістдесятника викликає моє найбільше захоплення?»


Українська мова

Усе ще чекаю на ваші твори-роздуми і на завтра прошу повторити тему "Дієприкметник як особлива дієслівна форма" (за довідником О.Авраменка).

 


Комментариев нет: