воскресенье, 25 апреля 2021 г.

 

26.04.2021

11 клас

Українська мова

Шановні випускники, укотре звертаюся до вас із проханням переглянути всі невиконані та ненадіслані завдання, аби уникнути зайвих хвилювань, коли буде виставлена тематична оцінка. Я не буду кожному з вас указувати на недоліки, проте скажу одне: твір-роздум про книжки надіслали лише двоє учнів. Беззаперечно, що це недопрацювання знайде свій відбиток на вашій тематичній оцінці. А ми рухаємося далі, і наразі (перш ніж перейти до повторення теми «Синтаксис») узагальнюємо вивчене з «Морфології». Прошу результати роботи над цим мовознавчим диктантом надіслати мені протягом дня.

Мовознавчий диктант «Узагальнення теми «Морфологія»

1.     Визначити рід (чоловічий, жіночий, середній) іменника Гельсінкі.

2.     Визначити групу (тверда, м’яка, мішана) іменника кресляр.

3.     Визначити розряд (якісний, відносний, присвійний) прикметника у словосполученні шевченківський стиль.

4.     Поставити в орудному відмінку числівник чотириста сорок чотири.

5.     Записати словами числівник на позначення часу (усі варіанти): 11.35.

6.     Визначити розряд (їх аж 9!) займенника в реченні: Ольга зустріла його в середу.

7.     Визначити дієвідміну (І чи ІІ) дієслова слати.

8.     Визначити синтаксичну роль дієслова читати в реченні Я навчився читати в чотири роки.

9.     Поставити розділові знаки в реченні з дієприкметниковим зворотом: Занепокоєна важкими спогадами Олена довго не могла заснути.

10. Поставити розділові знаки в реченні з дієприслівниковим зворотом: Іван шукаючи очима Олесю стояв на порозі клубу.

11. Сполучником чи займенником є слово «що» в реченні Не знаю я, що буде після нас.

12. Скласти два речення зі словом «коло», в одному з яких воно б виступило в ролі іменника, в другому – прийменника.

 

Українська література

Лишається те ж саме завдання: аналіз послання Тараса Шевченка «І мертвим, і живим…» Надсилаємо роботу в читацьких щоденниках. Не забуваємо виписати з твору всі крилаті вислови.

Комментариев нет: