понедельник, 3 октября 2022 г.

 04.10.2022

8-А клас

Українська література

Любі діти, сьогодні протягом двох уроків пишемо контрольну роботу з української літератури. Прошу поставитися до виконання завдань сумлінно і серйозно: зверніть увагу на те, що завдання ІІ рівня потребують ВИЧЕРПНОЇ ВІДПОВІДІ, а твір-роздум (ІІІ рівень) передбачає, окрім тези, два аргументи і 1-2 приклади з вивчених текстів. Лише за такої умови ви наберете за виконану контрольну достатню чи високу кількість балів. Не забувайте: ви вже учні старшої школи і навчаєтесь за проєктом "Інтелект України". Тож виконуємо завдання контрольної роботи на окремому аркуші, фотографуємо його і надсилаємо мені у Вайбер чи Телеграм за номером 0634559947. Чекаю на ваші роботи протягом дня. Невиконані роботи будуть оцінені в 1 бал. Відповідною буде й тематична оцінка. Чекаю на ваші роботи! Успіху!

Контрольна робота за темою «Українські історичні пісні та пісні Марусі Чурай»
І рівень (3 бали). Тестові завдання.
1. У якій пісні Марусі Чурай героїня розмірковує над власною долею?                                      А) «Ой не ходи, Грицю»                                                                                                                            Б) «Засвіт встали козаченьки»
В) «Віють вітри, віють буйні»                                                                                                
2. Установіть відповідність між назвою твору та його темою.
1. «Ой Морозе, Морозенку»                                                                                                                        2. «Зажурилась Україна»                                                                                                                            3. «Чи не той то хміль»                                                                                                                                4. «Засвіт встали козаченьки»                             
А) оспівування перемоги козацького війська під Жовтими Водами;
Б) зображення героїчної смерті козака в бою проти татар;                                                                    В) зображення страждань українського народу від нападів турецько-татарських орд;                        Г) зображення прощання козака перед походом.                                                                                                         
3. Установіть відповідність між назвою твору та уривком із нього
Твір                                                                  
1. «Засвіт встали козаченьки»               
2. «Ой не ходи, Грицю»                       
3. «Віють вітри, віють буйні»               
4. «Ой Морозе, Морозенку» 
Уривок                   
А) Де ти, милий, чорнобривий?
     Де ти? Озовися!
     Як я, бідна, тут горюю,
     Прийди, подивися!
Б) «Іди, іди, мій синочку,
     Та не забаряйся,
     За чотири неділеньки
     Додому вертайся!»    
В) У неділю рано зіллячко копала
     А у понеділок пополоскала. 
Г) «Із-за гори, із-за кручі
     Горде військо виступає».
ІІ рівень (4 бали). Дати вичерпну відповідь на запитання.
1.     Чим відрізняються історичні пісні від соціально-побутових козацьких пісень?
2.     Чому образ дівчини-легенди Марусі Чурай так пошанований в українському письменстві?                                     
ІІІ рівень (5 балів). Скласти мінітвір-роздум (5-7 речень) за однією з тем:
1.     «Герої українських історичних пісень – мужні й непоборні лицарі з минулого».
2.     «Маруся Чурай – вічний символ дівчини-українки».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кон

 

 


Комментариев нет: