понедельник, 17 октября 2022 г.

 

19.10.2022

Українська література 

11 клас

Любі діти, я вдячна тим із вас, хто вчасно надіслав виконані контрольні роботи і отримав за них оцінку. Проте не всі ще надали свої роботи, тому я на сьогодні не можу виставити тематичні оцінки. Прошу всіх боржників до кінця тижня подати роботи на перевірку, оскільки мені доведеться надати цей список класному керівникові. Тож чекаю і сподіваюсь, що всі встигнуть виконати контрольну до вказаного терміну. Також прошу вас, любі діти, переглянути свої читацькі щоденники й доопрацювати в них вивчені протягом цієї теми твори. Хто не надіслав мені літаналізи творів П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри, М.Хвильового та В.Підмогильного, - прошу надіслати мені їх, оскільки без них про оцінки високого та достатнього рівнів не може бути мови. Як я можу дізнатися, що ви знаєте всі реквізити кожного твору, які, до речі, вас наздоженуть на іспиті ЗНО? Якщо це завдання для вас на сьогодні є проблемним, складіть хоча б скорочені літаналізи. Можливо, за них ви не отримаєте 12 балів, але й 1 бал у журналі також не стоятиме. Тож прошу поставитися до мого прохання відповідально і надати всі заборговані роботи. 

Сьогодні починаємо вивчати творчість прозаїка "розстріляного відродження" Юрія Яновського. На часі - його модерний роман "Майстер корабля". До вашої уваги його скорочена аудіоверсія. Хто має час і бажання - читає повним обсягом (це надасть вам високі дивіденди на ЗНО!)


Також можете переглянути тематичні лайфхаки, що стануть у нагоді під час іспиту ЗНО



Домашнє завдання: опрацювати твір у читацькому щоденнику і надати мені фото цього літаналізу у Вайбер чи Телеграм. Успіху!


Комментариев нет: