понедельник, 5 декабря 2022 г.

 06.12.2022

Українська література

8-А клас

Любі діти, на жаль, на сьогодні через відсутність надісланих контрольних робіт я не можу виставити тематичні оцінки більшості з вас. Я ще плекаю надію, що ви надішлете мені її виконання і отримаєте належні тематичні оцінки. Наразі тематичні оцінки отримали Петренко Христина, Босянок Остап та Льоринець Єва. Завдання контрольної роботи - прості, її успішне виконання не викликає в мене жодних сумнівів, проте якщо щось є незрозумілим - телефонуйте мені у Вайбер чи Телеграм, я все поясню. Так само із контрольною з мови. 

ТОЖ СЬОГОДНІ Я ЧЕКАЮ НА ВАШІ КОНТРОЛЬНІ, інакше доведеться закривати пусті клітинки журналу оцінками низького рівня.

Завдання на сьогоднішній урок: опрацювати Урок 1 (ст..3-8) друкованого зошита за грудень, тема - "Творчість Василя Голобородька". 

Письмове завдання (сфотографувати і надіслати!!!): Пригадай вірш Ліни Костенко «Дощ полив...», вивчений у 7 класі. Визнач спільне й відмінне між цим поетичним твором та віршем Василя Голобородька «З дитинства: дощ».


Комментариев нет: