15.12.2022
Українська література
11 клас
Любі діти, добігає кінця перший семестр цього навчального року. Протягом останніх тижнів, як я вже зазначала, ми повторюємо вивчену тему "Літературний процес "розстріляного відродження". Остання тема повинна закінчитися контрольною роботою. Зразу вам повідомляю, що ця остання контрольна має бути у формі твору-роздуму. Сьогодні я оприлюднюю тему цієї роботи і прошу по можливості надсилати мені роботи до понеділка. Зразу попереджаю: хто не надішле мені семестровий контрольний твір-роздум, може не сподіватися на оцінки високого-достатнього рівнів. Це підсумкова контрольна - і вона проллє світло на усвідомлення вами того навчального матеріалу, над яким ви працювали протягом семестру.
Нагадую структуру твору-роздуму:
1. Теза.
2. Аргументи (2).
3. Приклади з вивчених творів (2).
4. Висновок.
УВАГА! ТЕМА СЕМЕСТРОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТВОРУ-РОЗДУМУ
«Українську історію не можна читати без брому (тобто заспокійливого)», – написав відомий літератор і громадсько-політичний діяч початку ХХ століття Володимир Кирилович Винниченко. Ви ж, любі одинадцятикласники, вивчаючи літературний процес 20-30-их років ХХ століття, думаю, відзначили, що він тісно пов’язаний із непростим історичним минулим нашої країни. Дехто з вас навіть висловився з цього приводу твердженням такого змісту: «Ці твори несуть сум, печаль і страждання. Навіщо їх вивчати молоді, яка починає свій життєвий шлях?»
ЧИ ЗГОДНІ ВИ З ДУМКОЮ ВАШОГО ОДНОКЛАСНИКА?
Комментариев нет:
Отправить комментарий