воскресенье, 4 декабря 2022 г.

 05.12.2022

Українська мова 

11 клас

Любі діти, дякую всім, хто надіслав виконані контрольні роботи і, відповідно, закрив теми оцінками. Проте я ще чекаю на роботи Басакіна Романа, Дорощука Романа, Жибер Віталіни, Савицької Олени та Старушенка Дениса. Не забуваємо: це контроль знань і без нього не можна сподіватися на тематичні оцінки достойного рівня. Прошу найближчим часом надіслати мені роботи - інакше доведеться закривати тему оцінками низького-середнього рівнів.


А ми з вами рухаємося далі. Наразі розглядаємо тему "Відокремлені обставини". На жаль, попереднє завдання надіслали мені лише двоє учнів - і я не зовсім розумію, хто ж засвоїв тему, а хто - ні. Прошу вас сьогодні принагідно виконати мені це завдання (тестові завдання 7 (ст. 249) і 12 (ст.250): переписати з них усі речення і розставити розділові знаки) і надіслати на перевіку. Дякую.


Завдання на сьогодні: виберіть із тестових завдань 21-24 (ст. 252) помилково складені речення, відредагуйте їх і запишіть їхній правильний варіант. Надішліть мені на перевірку.

Комментариев нет: