08.02.2022
10 клас
Українська мова
Вітаю
десятикласників на одній зі сторінок свого навчального блогу й повідомляю, що
сьогодні, на наступному уроці української мови (я перед ним скину посилання), ми
будемо розглядати тему «Дієприкметник». Проте не можна рухатися далі, не промоніторивши
знань із попередньої теми «Дієслово». Тому пропоную виконати завдання
мовознавчого диктанту за цією темою й, сфотографувавши його результати,
надіслати їх мені протягом дня на Вайбер чи пошту.
Мовознавчий диктант за темою "Дієслово як частина
мови"
1. У якій
формі (особова, безособова, інфінітив, дієприкметник, дієприслівник) вжито
дієслово заспівавши?
2. Указати
форму дієслова посутеніло.
3. Яким членом
речення (підметом, присудком, додатком, означенням, обставиною) виступає
дієслово читати в реченні
4. Яким членом речення виступає дієслово подорожувати в реченні: Бажання
подорожувати не полишало мене протягом усього життя.
5. Яким членом
речення виступає дієслово нагадати в реченні
6. Указати вид
(доконаний чи недоконаний) дієслова напишу.
7. Указати
спосіб (дійсний, умовний, наказовий) дієслова поспішай.
8. Визначити
особу (І, ІІ, ІІІ) й число (однина чи множина) дієслова співатимуть.
9. У якому
часі (теперішній, минулий, майбутній) вжите дієслово здобув?
10. Переписати речення,
знімаючи риски та вставляючи пропущені розділові знаки: Він не/доїв
свого сніданку бо знав що мусить нагодувати ним пса Пірата який не/доїдав.
11. Утворити всі
особові форми (І, ІІ, ІІІ особи однини і множини) дієслова ходити.
12. Скласти
фонетичний запис дієслова засвітити.
До зустрічі онлайн на наступному сьогоднішньому уроці!
Комментариев нет:
Отправить комментарий