воскресенье, 6 февраля 2022 г.

07.02.2022

Українська мова

Пабат Павло

Мої вітання тобі, Павле! Рада, що добре почуваєшся і маєш можливість продовжувати навчання, а найголовніше – осягати мовознавчі теми, винесені на ЗНО. Перед вступом до нового матеріалу пропоную повторити вивчене за І семестр цього навчального року, а саме: виконати пропоновані завдання мовознавчого диктанту «12 балів». Аби ти набрав найвищу кількість балів, даю пораду: обов’язково візьми довідник О.Авраменка і перевіряй свої відповіді, оскільки я, створюючи цей диктант, керувалася саме його (О.Авраменка) принципом укладання тестових завдань (тобто правила чергувала з винятками). Тому не забувай про винятки!!! Тож зичу тобі успішного виконання завдань і високого результату. Виконану роботу сфотографуй і надішли мені завтра протягом дня на Вайбер.

Мовознавчий диктант «12 балів»

1.     Записати слова фонетичною транскрипцією: засліплений, горіння.

2.     Порахувати кількість букв і звуків у словах: дзвінкий, середземний.

3.     Поставити наголоси в словах: фольга, олень.

4.     Дібрати один із паронімів до слова відпочиноккомфортний чи комфортабельний.

5.     Яким способом словотвору (префіксальний, суфіксальний тощо) утворені слова: перепис, припічок?

6.     Визначити рід (чоловічий, жіночий, середній, спільний) іменника Борнео.

7.    Визначити відміну (І, ІІ, ІІІ чи ІV) іменника метро. 

8.     Визначити групу (тверда, м’яка чи мішана) іменника сміливість.

9.    Записати словами числівник 788 у формі родового відмінка. 

10. Визначити розряд прикметника (якісний, відносний чи присвійний) у словосполученні замшевий капелюх.

11.  Визначити розряд займенника його (особовий чи присвійний) у реченні: Я не зустрічала його вже доволі давно.

12.  Якою частиною мови (сполучником чи займенником) виступає в поданому реченні слово що: Люди, що багато читають, більше й знають.

 

Українська література

     Прочитати історичну повість Івана Франка «Захар Беркут», можна також прослухати аудіокнигу чи переглянути однойменний фільм (є версії 1972 і 2019 років). До речі, останній – дуже видовищний і захопливий (сам переконаєшся!). Далі у читацькому щоденнику заповни всі реквізити літаналізу твору, а саме: автора, назву, жанр, напрям, течію, місце й час подій, тему, ідею, коло персонажів, проблематику, композиційну будову, короткий зміст. Це все шукай у О.Авраменка. Чого не знайдеш – не пиши, я принагідно допоможу. Удачі!

Комментариев нет: