среда, 5 апреля 2023 г.

 06.04.2023

Українська література

8-А клас

Любі діти, сьогодні, як і було завчасно зазначено, протягом двох уроків ми працюємо над контрольною роботою за темою "Творчість І. Карпенка-Карого та М. Коцюбинського".

Контрольна робота за темою "Творчість І. Карпенка-Карого та М. Коцюбинського"

І рівень. Тестові завдання (3 бали).

1. Головний персонаж комедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" Герасим Калитка хотів розбагатіти

А) тяжко працюючи

Б) знайшовши з Бонавентурою скарб

В) продавши разом із кумом Савкою душу нечистому

г) купивши сто тисяч фальшивих грошей

2. Скільки грошей віддав Герасим Калитка невідомому?

А) 2 тисячі

Б) 3 тисячі

В) 5 тисяч

Г) 100 тисяч

3. Прізвище "Калитка" буквально означає

А) паперова банкнота

Б) модна тканина

В) торбинка для грошей

Г) чоловічий верхній одяг

ІІ рівень. Дати вичерпну відповідь на запитання (4 бали).

1. Поясніть, як ви розумієте зміст назви повісті М. Коцюбинського "Дорогою ціною". Чому саме так автор назвав свій твір?

2. Який епізод повісті М. Коцюбинського "Дорогою ціною" є кульмінаційним?

ІІІ рівень. Скласти структурований мінітвір-роздум (7-8 речень) за темою "Не людина створена для грошей, а гроші - для людини" (за змістом комедії І.Карпенка-Карого "Сто тисяч") (5 балів).

Укотре нагадую структуру твору-роздуму!

1. Теза (Можна почати словами "Я згоден чи не згоден із цим твердженням.......")

2. Аргумент (узагальнений доказ) (Можна почати словами "По-перше, тому що;  по-друге.........")

3. Приклад (Можна почати словами "Яскравим прикладом із прочитаної комедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" є те, як......")

4. Висновок (Можна почати словами "Зважаючи на вищезазначене, можна зробити висновок....")





Комментариев нет: