вторник, 16 мая 2023 г.

 17.05.2023

11 клас

Українська мова

Річна контрольна робота за темою «Повторення вивченого».

І рівень. Мовознавчий диктант «Фонетика. Лексикологія. Морфологія» (6 балів).

1.     Запишіть фонетичною транскрипцією слова: постійний, лічба.

2.     Із двох паронімів – перекладна і перекладацька – оберіть той, який узгоджується у словосполученні зі словом «ремарка».

3.     Укажіть відміну і групу іменника кресляр.

4.     Укажіть розряд прикметника «овечий» (якісний, відносний чи присвійний) у словосполученні «овечий кожух».

5.     Узгодьте правопис числівника з іменником (записати словами): 4 (робітник).

6.     Визначте, займенником чи сполучником є слово «що» в реченні: Я не знав, що вона так перейметься цими словами.

7. Записати словами числівник 788 у формі родового відмінка.

8.     Чи потрібна кома (і чому?) в реченні з дієприкметниковим зворотом: Оповита легким вечірнім серпанком вона ще довго вдивлялася в палаючий обрій.

9.      Чи потрібні коми в реченні з одиничним дієприслівником: Світлана йшла наспівуючи до самої своєї оселі.

10.  Складіть речення зі словами «по-перше» (прислівником) і «по перше» (прийменником із числівником).

11.  Складіть 2 речення зі словом «назустріч» так, щоб в одному воно було прислівником, а в другому – прийменником.

12.  Складіть речення зі словами «щоб» (сполучником) і «що б» (займенником із часткою).

ІІ рівень. Мовознавчий диктант «Синтаксис» (6 балів).

1.     Чи є словосполученням (так чи ні) сполука слів заварила чай?

2.     Який вид присудка (простий чи складений) у реченні Людмила – краща учениця восьмого класу?

3.     Яким членом речення виступає виділене слово в реченні Сподівання ЗУСТРІТИСЯ з коханою вмить заснувало всі думки Степана?

4.     Укажіть тип односкладного (означено-особове, неозначено-особове, узагальнено-особове, безособове, називне) речення Летить літаком над Києвом і плаче.

5.     Указати, які означення (однорідні чи неоднорідні) вжито в реченні (розділові знаки пропущено): За ним ішов залюблений у науку сивочолий професор. (Переписати з розділовими знаками)

6.     Чим ускладнене просте речення (звертанням, вставним словом, однорідними чи відокремленими членами)(розділові знаки пропущено): Зачарована весняним ароматом Анна хмеліючи поспішала схопити якомога більше тих пахощів? (Переписати з розділовими знаками)

7.     Чим ускладнене просте речення (звертанням, вставним словом, однорідними чи відокремленими членами) (розділові знаки пропущено): На звану вечірку окрім Андрія прибули й інші студенти а саме Ігор Галина Олег і Ганнуся. (Переписати з розділовими знаками)

8.     Визначити тип складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити розділові знаки: Сьогодні учениця батьків якої вчора викликали до школи написала контрольну на дванадцять балів.

9.     Визначити тип складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити розділові знаки: Мисливець стояв і голосно кричав до лисячої пастки потрапив він сам.

10.  Визначити тип складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити розділові знаки: Невже так все і пролетіло й не стане він вже молодим?

11.  Визначте, займенником чи сполучником є слово «хто» у складнопідрядному реченні: Ольга з»ясувала, хто написав це послання.

12.  Поставити розділові знаки в реченні з прямою мовою: Приїду за тиждень заявив Олесь а далі додав Чекайте з подарунками.

 


Комментариев нет: