17.05.2023
11 клас
Українська мова
Річна контрольна
робота за темою «Повторення вивченого».
І рівень. Мовознавчий
диктант «Фонетика. Лексикологія. Морфологія» (6 балів).
1. Запишіть
фонетичною транскрипцією слова: постійний,
лічба.
2. Із двох паронімів – перекладна і перекладацька – оберіть той, який узгоджується у
словосполученні зі словом «ремарка».
3. Укажіть відміну
і групу іменника кресляр.
4. Укажіть розряд
прикметника «овечий» (якісний,
відносний чи присвійний) у словосполученні «овечий
кожух».
5. Узгодьте
правопис числівника з іменником (записати словами): 4 (робітник).
6. Визначте,
займенником чи сполучником є слово «що»
в реченні: Я не знав, що вона так перейметься цими словами.
7. Записати словами числівник 788 у формі родового відмінка.
8. Чи потрібна
кома (і чому?) в реченні з дієприкметниковим зворотом: Оповита легким вечірнім серпанком вона ще довго вдивлялася в палаючий
обрій.
9. Чи потрібні
коми в реченні з одиничним дієприслівником: Світлана йшла наспівуючи до самої своєї оселі.
10. Складіть речення
зі словами «по-перше» (прислівником)
і «по перше» (прийменником із
числівником).
11. Складіть 2
речення зі словом «назустріч» так,
щоб в одному воно було прислівником, а в другому – прийменником.
12. Складіть речення
зі словами «щоб» (сполучником) і «що б»
(займенником із часткою).
ІІ рівень. Мовознавчий
диктант «Синтаксис» (6 балів).
1. Чи є
словосполученням (так чи ні) сполука слів заварила
чай?
2. Який вид присудка
(простий чи складений) у реченні Людмила
– краща учениця восьмого класу?
3. Яким членом
речення виступає виділене слово в реченні Сподівання
ЗУСТРІТИСЯ з коханою вмить заснувало всі думки Степана?
4. Укажіть тип
односкладного (означено-особове, неозначено-особове, узагальнено-особове,
безособове, називне) речення Летить
літаком над Києвом і плаче.
5. Указати, які
означення (однорідні чи неоднорідні) вжито в реченні (розділові знаки
пропущено): За ним ішов залюблений у
науку сивочолий професор. (Переписати з розділовими знаками)
6. Чим ускладнене
просте речення (звертанням, вставним словом, однорідними чи відокремленими
членами)(розділові знаки пропущено): Зачарована
весняним ароматом Анна хмеліючи поспішала схопити якомога більше тих пахощів?
(Переписати з розділовими знаками)
7. Чим ускладнене
просте речення (звертанням, вставним словом, однорідними чи відокремленими
членами) (розділові знаки пропущено): На
звану вечірку окрім Андрія прибули й інші студенти а саме Ігор Галина Олег і
Ганнуся. (Переписати з розділовими знаками)
8. Визначити тип
складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити
розділові знаки: Сьогодні учениця
батьків якої вчора викликали до школи написала контрольну на дванадцять балів.
9. Визначити тип
складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити
розділові знаки: Мисливець стояв і
голосно кричав до лисячої пастки потрапив він сам.
10. Визначити тип
складного речення (складносурядне, складнопідрядне, безсполучникове), поставити
розділові знаки: Невже так все і
пролетіло й не стане він вже молодим?
11. Визначте, займенником
чи сполучником є слово «хто» у складнопідрядному реченні: Ольга з»ясувала, хто написав це послання.
12. Поставити
розділові знаки в реченні з прямою мовою: Приїду
за тиждень заявив Олесь а далі додав Чекайте з подарунками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий