вторник, 29 ноября 2022 г.

 30.11.2022

Українська література

11 клас

Любі діти, оскільки ми закінчили вивчати тему "Літературний процес "розстріляного відродження", я повинна виставити вам тематичні оцінки, проте на сьогодні я можу це здійснити не повною мірою. Контрольні роботи мені надіслали лише восьмеро учнів, усі літаналізи вивчених творів наявні лише в одиниць. Тож на сьогодні тематичні оцінки я можу виставити лише таким учням:

Андрійчук І. - 11

Бєлкіна К. -11

Герасимов М. - 8

Гордуладзе Т. -8

Кобзар І. - 11

Курінна Ю. - 11

Куракса А. -11

Чумак М. - 8

Розуміючи вашу завантаженість навчальним процесом і перебої з поданням електроенергії, я прошу протягом цього тижня знайти час і виконати ті завдання, які ви заборгували, і надіслати їх на перевірку. Інакше мені доведеться закрити пусті клітинки журналу оцінками низького рівня і виставити відповідні тематичні. Нагадую: у цю тему входять чотири літаналізи: Ю.Яновський "Майстер корабля", Остап Вишня "Моя автобіографія", "Сом", Микола Куліш "Мина Мазайло". Не забувайте: по-перше, бал атестату ще ніхто не відміняв, а по-друге, ці твори належать до програми ЗНО і будуть представлені серед екзаменаційних тестових завдань. Чекаю на ваші роботи!

Комментариев нет: