вторник, 27 сентября 2022 г.

 28.09.2022

11 клас

Українська мова

Мої вітання одинадцятикласникам. Сьогодні я пропоную вам, любі діти, трохи відпочити від синтаксису, який виявився доволі складним, і повернутися до повторення навчального матеріалу 10 класу. Прошу протягом уроку дати відповіді на 12 запитань мовознавчого диктанту за темою "Морфологія" і надіслати мені їх протягом дня. При пошуку відповіді на поставлені перед вами запитання чи завдання не лінуйтеся звертатися до довідника О.Авраменка. Там є все. Удачі! Чекаю на ваші роботи.

Мовознавчий диктант «Узагальнення теми «Морфологія»

1.     Визначити рід (чоловічий, жіночий, середній) іменника Гельсінкі.

2.     Визначити групу (тверда, м’яка, мішана) іменника кресляр.

3.     Визначити розряд (якісний, відносний, присвійний) прикметника у словосполученні шевченківський стиль.

4.     Поставити в орудному відмінку числівник чотириста сорок чотири.

5.     Записати словами числівник на позначення часу (усі варіанти): 11.35.

6.     Визначити розряд (їх аж 9!) займенника в реченні: Ольга зустріла його в середу.

7.     Визначити дієвідміну (І чи ІІ) дієслова слати.

8.     Визначити синтаксичну роль дієслова читати в реченні Я навчився читати в чотири роки.

9.     Поставити розділові знаки в реченні з дієприкметниковим зворотом: Занепокоєна важкими спогадами Олена довго не могла заснути.

10. Поставити розділові знаки в реченні з дієприслівниковим зворотом: Іван шукаючи очима Олесю стояв на порозі клубу.

11. Сполучником чи займенником є слово «що» в реченні Не знаю я, що буде після нас.

12. Скласти два речення зі словом «коло», в одному з яких воно б виступило в ролі іменника, в другому – прийменника.

Комментариев нет: